films

saya sedang saaaaaaaaaaaaaaaaangat menyukai soundtrack JUNO...

saya sudah menonton JUNO sekian bulan yang lalu.. termasuk salah satu film yang sangat saya sukai walaupun inti cerita itu nggak bener... saya sudah lama juga suka sama soundtrack nya.. tapi saya baru sadar sekarang kalau semua lagu-lagunya liriknya juga keren.. dulu saya hanya BENAR-BENAR menyukai 1 lagu karena.. hahaha.. ada masanya saya pernah terkait dengan banyak nama "TOBY" baik itu yang saya sukai,sayangi,benci, antara suka dn sebel, mendekati saya, mendekati seseorang yang dekat saya -kakak,saudara,sahabat, bla bla bla- dan lagu itu adalah...

i never met a Toby that i didn't like [tire swing - kimya dawson]

kemudian sekarang saya jadi suka banyak...banyak kutipan-kutipan lagunya yang sangat lucu dan keren!!!!!!!!!!!!!!!

If I was a flower growing wild and free, All I'd want is you to be my sweet honey bee. All I want is you, will you be my bride, Take me by the hand and stand by my side. All I want is you, will you stay with me? Hold me in your arms and sway me like the sea. [all i want is you - barry louis polisar]

Dearest - though you're the nearest to my heart, please don't ever - ever say we'll part. You scold and you were so bold, yes together - our love will grow old. You may be a million miles away
please believe me when you hear me say I love you - I love you [dearest - buddy holly]

So if you wanna burn yourself REMEMBER THAT I LOVE YOU, And if you wanna cut yourself REMEMBER THAT I LOVE YOU, And if you wanna kill yourself REMEMBER THAT I LOVE YOU, Call me up before your dead, we can make some plans instead, Send me an IM, I'll be your friend.. [loose lips - kimya dawson]

I'm sticking with you, 'Cos I'm made out of glue. Anything that you might do, I'm gonna do too [i'm sticking with you - velvet underground]

...We sure are cute for two ugly people...
...You are always trying to keep it real, I'm in love with how you feel. I don't see what anyone can see, in anyone else.. But you.. [anyone else but you - the moldy peaches]

Sleep little one, tomorrow's more fun.. we'll dance in the rain and we'll sing in the sun [sleep - kimya dawson]





p.s: bagi yang belum pernah menonotn MOTHERHOOD, wajib! filmnya bagus dan mengingatkan kita akan perjuangan seorang ibu. dibawakan dengan nuansa yang tidak sedih tapi menyentuh. lucu...

0 Response to "films"

Post a Comment